مقالات

9 بازار اصلی عمده فروشی تهران | بهترین عمده فروشی های ایران

بهترین عمده فروشی های ایران

خرید عمده اجناس از عمده فروشی های ایران در دسته‌های مختلف در شهر تهران به عنوان پایتخت کشور بسیار رواج دارد و به این منظور مراکزی هستند که به عنوان بهترین بازارهای عمده فروشی تهران شناخته شده‌اند. در برخی از این بازارها محصولات خاص و در برخی از آن‌ها اغلب کالاهای مصرفی به فروش می‌رسد.

با توجه به درخواست بسیاری از شما عزیزان تصمیم گرفتیم این بازارها را به صورت کلی در یک مقاله جمع آوری کرده و اطلاعات کاملی را درباره آن‌ها شامل محصولات، آدرس و ساعت کاری ارائه دهیم.

بازار های عمده فروشی تهران کجاست؟

از شیر مرغ تا جون آدمی زاد در بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران، یکی از بزرگ‌ترین عمده فروشی های ایران، در پایتخت و در منطقه ۱۲ واقع شده است. وسعت این بازار به بیش از یک کیلومترمربع می‌رسد. شمال و جنوب بازار به خیابان پانزده خرداد و خیابان‌ مولوی محدود می‌شود و شرق و غرب آن را خیابان مصطفی خمینی و خیابان خیام احاطه کرده‌ است.

در تقاطع این خیابان‌ها، چهارراه مولوی، میدان محمدیه و چهارراه سیروس قرار گرفته‌ است.

ساعت کاری

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۷، می‌توانید از بازار تهران دیدن کنید. مغازه‌های بیرونی بازار تا ساعت ۲۰ نیز دایر است. ساعت کاری مغازه‌های داخل بازار در روزهای پنجشنبه‌ تا ۱۴ و مغازه‌های بیرون بازار تا ۱۷ است.

روزهای جمعه و ایام تعطیل، بازار بسته است اما برخی از پاساژهای اطراف بازار در این روزها باز است. ساعات اولیه صبح که بازار خلوت‌تر است، زمان مناسبی برای بازدید خواهد بود.

بازار بزرگ تهران از عمده فروشی های ایران

 

ابزار و لوازم آشپزخانه رو فقط از بازار صالح آباد تهران بخر

تعداد زیادی از مشتریان آرکیلا (ارتباط تلگرامی با آرکیلا: https://t.me/chini_arcila)از صالح آباد بعنوان یکی عمده فروشی های ایران تشریف می آورند یعنی قیمت ظروف چینی به صورت عمده آرکیلا خیلی پایین تر از صالح آباد می باشد و آرکیلا بعنوان تامین کننده و تولیدکننده ظروف چینی و شبه چینی به شوش و صالح آباد همه روزه به جز ایام تعطیل در حال ارسال بار و تولید می باشد.

بازار صالح آباد نیز یکی از عمده فروشی های ایران است که فروشندگان آن در فروش عمده فعالیت دارند. این بازار با وجود این که چندان قدیمی نیست، در مدت کوتاهی توانسته رونق خوبی به دست آورد و از تولیدی‌ها تا عمده‌فروشان و واردکنندگان در این بازار فعالیت دارد.

آدرس بازار صالح آباد تهران

بازار صالح آباد تهران از دو طریق قابل دسترسی بوده و شامل آدرس‌های زیر است:

آدرس شماره ۱: بزرگراه آزادگان (غرب به شرق)، مابین بزرگراه شهید کاظمی و بزرگراه بهشت زهرا (صالح آباد غربی) ، خیابان شهید کلهر

آدرس شماره ۲: انتهای اتوبان تندگویان به سمت اتوبان بهشت زهرا بعد از پل شهید صنیع خانی .صالح اباد غربی خیابان کلهر

محصولات موجود بازار صالح آباد تهران

بازار صالح آباد در ابتدا با فروش سفره و لوازم یکبار مصرف آغاز به کار نموده اما امروزه بزرگترین مرکز پخش عمده لوازم آشپزخانه از جمله لوازم پلاستیکی و لوازم دکوری منزل در تهران به شمار می‌رود. برای خرید لوازم آشپزخانه مانند ظرف و ظروف، لوازم پخت و پز، لوازم پلاستیکی، انواع ظروف چینی، ظروف سرامیکی، ظروف چوبی، ظروف سرو و پذیرایی، لوازم دکوری و موارد این چنینی به صورت عمده می‌توانید به این بازار مراجعه کنید.

ساعت کاری بازار صالح آباد تهران

فروشندگان این بازار در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 صبح تا 8 شب فعالیت دارند. در روزهای سرد سال نیز با اندک تفاوتی در ساعات کاری همچنان این فروشگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند. در روزهای تعطیل برخی از عمده‌فروشان به فروش تکی محصولات خود می‌پردازند که در صورت تمایل می‌توانید برای خرید تکی لوازم آشپزخانه در روزهای تعطیل به این بازار مراجعه نمایید.

بازار صالح آباد از عمده فروشی های ایران

 

لوکس‌ترین ظرف و ظروف در بازار شوش تهران

تعداد زیادی از مشتریان  آرکیلا (ارتباط تلگرامی با آرکیلا: https://t.me/chini_arcila) از شوش تشریف می آورند یعنی قیمت ظروف چینی به صورت عمده آرکیلا خیلی پایین تر از شوش می باشد و آرکیلا بعنوان تامین کننده و تولیدکننده ظروف چینی و شبه چینی به شوش و صالح آباد همه روزه به جز ایام تعطیل در حال ارسال بار و تولید می باشد.

بازار شوش نیز یکی از عمده فروشی های قدیمی و معروف تهران است که گمان نمی‌کنم کسی در تهران باشد که نام آن را نشنیده باشد. این بازار در محله شوش و در منطقه 15 تهران واقع شده است که اغلب منازل آن دارای بافت قدیمی هستند. خیابان شوش در شمال این محله قرار دارد که یکی از مراکز اصلی فروش عمده در این محله و این خیابان، خیابان صابونیان است. امروزه با گسترش این بازار مراکز تجاری بزرگی در این محل احداث شده است و بسیاری از کاسبان تهران و شهرهای اطراف برای خرید عمده به این بازار مراجعه می‌کنند.

آدرس بازار شوش تهران

آدرس دقیق بازار شوش را به سه صورت می‌توان بیان کرد و در واقع دسترسی به این بازار از سه مسیر زیر امکان‌پذیر است:

یک : خیابان غفاری به سمت بخارایی – انتهای زارعی – خیابان صابونیان

دو : بزرگراه بعثت (شرق به غرب) – خروجی به سمت فدائیان اسلام – خیابان صابونیان

سه : بلوار قیام شمشیری – میدان شوش – خیابان صابونیان

محصولات عرضه شده در بازار شوش تهران

بازار شوش به فروش محصولات و لوازم آشپزخانه مشهور است و لوازمی از قبیل ظروف چینی و آرکوپال، طروف کریستال، لوازم سرو و پذیرایی، ظروف دکوری لوکس، انواع گل مصنوعی، خرده ریز آشپزخانه، کالای خواب، لوازم دکوری، سرویس قابلمه، ظروف فلزی، ظروف بلوری، سیسمونی و ظروف نوزاد، لوازم پلاستیکی، سرویس قاشق و چنگال و کلیه لوازم آشپزخانه مربوط به جهیزیه در این بازار به فروش می‌رسد.

ساعت کاری بازار شوش تهران

در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا شب می‌توانید برای خرید لوازم مورد نیاز خود به این بازار مراجعه کنید. در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز از ساعت 9 صبح تا 3 عصر فروشندگان مشغول ارائه خدمت به مشتریان هستند. اگر بخواهید درباره ساعت کار دستفروشان بازار شوش بدانید، باید بگویم این فروشندگان در روزهای معمولی از ساعت 4 شروع به کار کرده و در روزهای پنجشنبه و جمعه هم از 9 صبح تا 3 عصر در راسته اصلی بازار بساطشان را پهن می‌کنند. در روهای تعطیل برای خرید از پاساژها و مغازه‌ها به این بازار مراجعه نکنید؛ چون این مراکز در روزهای تعطیل فعالیتی ندارند.

بازار شوش از عمده فروشی های ایران

 

کاموا و نخ در بازار حسن آباد

میدان حسن آباد واقع در محله سنگلج تهران نیز به عنوان یکی دیگر از محله‌های قدیمی تاریخی امروزه به یکی از مراکز عمده فروشی های ایران تبدیل شده است.

آدرس بازار حسن آباد

بازار حسن آباد در خیابان حافظ، حد فاصل خیابان جمهوری و پانزده خرداد، تقاطع خیابان امام خمینی (سپه) و وحدت اسلامی قرار دارد.

محصولات عرضه شده در بازار حسن آباد

دیدن دنیایی از رنگ و نخ و کاموا در بازار حسن آباد باعث از بین رفتن خستگی چشم‌های شما می‌شود و روحیه شما را بهبود می‌بخشد. حتی اگر قصد خرید کاموا را ندارید، برای تقویت روحیه و افزایش انرژی روزانه خود می‌توانید از این بازار پر از رنگ و لعاب دیدن کنید. تعداد زیادی فروشگاه ابزار فروشی و مبلمان اداری و محصولات چوبی هم در این بازار به چشم می‌خورد. در واقع بورس اصلی تجهیزات و مبلمان اداری تهران در این میدان (خیابان سپه) واقع شده است.

ساعت کاری بازار حسن آباد

فروشگاه‌های بازار حسن آباد از ساعت 8:30 صبح تا 8:30 شب در روزهای غیر تعطیل فعالیت دارند.

حسن آباد از عمده فروشی های ایران

 

پرده و پارچه میخوای برو بازار مولوی

یکی از محله‌های قدیمی تهران که به عنوان بازار مولوی شناخته می‌شود در جنوب شهر تهران قرار دارد. بافت این خیابان قدیمی بوده و اکنون به عنوان یکی از مراکز اصلی فعالیت‌های اقتصادی شهر تهران محسوب می‌شود.

آدرس بازار مولوی

این خیابان در منطقه 12 شهرداری تهران و حد فاصل میدان رازی و میدان قیام قرار دارد.

نکته جالب توجه این است که این بازار در بین دو بازار بزرگ دیگر تهران قرار گرفته است؛ ضلع شمالی آن بازار بزرگ تهران و ضلع جنوبی آن بازار شوش است.

محصولات موجود در بازار مولوی

محصولات مختلفی در این بازار به فروش می‌رسد که از اصلی‌ترین آن‌ها پرده و پارچه است. از دیگر محصولات موجود در بازار مولوی می‌توان به مواد شوینده، لوازم تزئینی، مواد خوراکی، لوازم پلاستیکی، لوازم آشپزخانه لوکس اشاره کرد.

ساعت کاری بازار مولوی

ساعت کاری بازار مولوی همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر است.

بازار مولوی از عمده فروشی های ایران

 

پارچه پوشاک و مبل در بازار عبدل آباد

از بازار مبل چهاردانگه و سون مبل اگه بگذریم میرسیم به یکی از قدیمی‌ترین و شلوغ‌ترین بازارهای تهران در جنوب شهر بازار عبدل اباد است.

آدرس بازار عبدل آباد

این بازار در منطقه 19 و در آدرس بزرگراه نواب صفوی، بزرگراه جوانه، شهرک شکوفه، خیابان احسانی واقع شده است.

محصولات عرضه شده در بازار عبدل آباد

انواع مختلفی از پوشاک بچگانه تا بزرگسال و پارچه و پرده ارزان قیمت در این بازار یافت می‌شود. انواع پارچه‌های مقرون به صرفه مخصوص پرده و پوشاک به صورت‌های مختلف متری، تکه‌ای، کیلویی و … قابل خریداری است.

در قسمت دیگری از بازار عبدل آباد مبل و لوازم چوبی به صورت ارزان قیمت موجود است و به دلیل وجود کارگاه‌های تولیدی فراوان در این محله می‌توانید این محصولات را با قیمت مناسب‌تری نسبت به جاهای دیگر تهیه نمایید. انواع پارچه مبلمان نیز به صورت عمده در این بازار یافت می‌شود.

ساعت کاری بازار عبدل آباد

از 10 صبح تا 10 شب به صورت یکسره در تمامی ایام هفته می‌توانید برای خرید به این بازار مراجعه نمایید.

عبدل آباد از عمده فروشی های ایران

 

صوتی تصویری رو فقط از خیابان جمهوری بخر

این خیابان از یک طرف به منطقه 11 تهران و از طرف دیگر به منطقه 12 تهران دسترسی دارد. این خیابان از به هم پیوستن چند بخش و خیابان قدیمی تشکیل شده است.

آدرس خیابان جمهوری

این بازار از میدان بهارستان تا میدان جمهوری امتداد دارد و بسته به این که خرید کدام نوع محصول از این خیابان مد نظر شما است به یکی از خیابان‌های آن می‌توانید مراجعه کنید.

محصولات موجود در خیابان جمهوری

در این خیابان انواع لوازم صوتی و تصویری از برندهای مختلف که شامل تلویزیون، دوربین عکاسی و فیلمبرداری، سینما خانگی و … و همچنین پوشاک، کفش، موبایل، انواع ساز، انواع پیپ و تنباکو و حتی ماهی به فروش می‌رسد.

ساعت کاری کسبه خیابان جمهوری

از آنجایی که بازارهای مختلفی در این خیابان موجود هستند، ساعت کاری کلی را نمی‌توان برای این بازار اعلام کرد ولی اغلب فروشگاه‌های این بازار هم مانند بازارهای دیگر تهران در روزهای غیر تعطیل فعال از 9 صبح به بعد فعال هستند.

جمهوری از عمده فروشی های ایران

 

جدیدترین مدل لوستر و لوازم روشنایی در لاله زار

یکی از خیابان‌های واقع در جمهوری تهران است که تنوع زیادی از محصولات روشنایی در آن به چشم می‌خورد.

آدرس لاله زار

لاله زار قدیمی از میدان امام خمینی تا خیابان جمهوری است و لاله زار نو از خیابان جمهوری تا اقلاب را شامل می‌شود.

محصولات لاله زار

بورس کالای برقی و لوازم روشنایی تهران لاله زار است. انواع محصولات روشنایی، لامپ، انواع کابل فشار قوی و ضعیف، لوستر و لوازم الکترونیکی در لاله زار تهران در معرض فروش قرار دارد. با مراجعه به این بازار شما می‌توانید انواع لوازم روشنایی مربوط به منزل، باغ، کارخانه و کارگاه و … را تهیه نمایید.

ساعت کاری لاله زار

در روزهای غیر تعطیل از ساعت 8:30 تا 7 غروب و در روزهای تعطیل از ساعت 11 صبح ت 8 شب می‌توانید به بازار لاله زار مراجعه کنید.

بازار لاله زار از عمده فروشی های ایران

جمع‌بندی

ممنونم که تا پایان با من همراه بودید؛ در این مطلب سعی کردم که بهترین عمده فروشی های تهران را به شما عزیزان معرفی کنم تا یک راهنمای کلی برای خرید عمده در تهران به شما ارائه کرده باشیم.

بازارهای بزرگ تهران، بازار صالح آباد، بازار شوش، بازار جمهوری، لاله زار، میدان حسن آباد، بازار عبدل آباد و بازار مولوی در این مقاله معرفی شدند و آدرس و محصولات موجود در آن‌ها هم بررسی شد.

با توجه به تقاضای روزافزون مردم نسبت به خرید آنلاین محصولات باید این نکته را بگویم که بازارهای شوش و صالح آباد اقدام به خرید آنلاین محصولات خود از آرکیلا کرده‌اند و به نظرم این اقدام یکی از مهم‌ترین اقدامات در جهت افزایش فروش و رونق این بازارها بوده است.

آرکیلا تامین کننده اصلی ظرف و ظروف در بازار شوش و صالح آباد

ابتدای وحیدیه در شهرستان شهریار تهران است که تنوع زیادی از محصولات ظرف و ظروف چینی در آن به چشم می‌خورد.

آدرس آرکیلا

تولیدی و مرکز پخش آرکیلا در تهران, جاده شهریار به سمت رباط کریم, بعد از پمپ بنزین وحیدیه, سر دور برگردان وحیدیه واقع شده است.
ارتباط تلگرامی با آرکیلا: https://t.me/chini_arcila

محصولات آرکیلا

آرکیلا، قوی ترین تولیدی ظروف چینی و همچنین از عمده فروشی های موفق ایران است که از مهر 1390 با هدف عرضه لوازم خانگی و صنعتی شروع به کار کرده است. این فروشگاه با آدرس www.arcilaco.com قابل دسترسی است و محصولات متنوعی از جمله انواع چینی هتلی، چینی کیلویی، ظروف درجه 3، لوازم آشپزخانه خانگی و صنعتی را به مشتریان ارائه می‌دهد. آرکیلا با استفاده از پشتوانه‌ای قدرتمند، محصولات ایرانی باکیفیت را بدون واسطه و با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.

ساعت کاری آرکیلا

در روزهای غیر تعطیل از ساعت 8:00 تا 5 غروب به جز ایام تعطیل می‌توانید به آرکیلا مراجعه کنید.

آرکیلا پخش عمده ظروف چینی در تهران

امیدوارم که مطالب ما مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید به کمک این راهنما خرید خوبی را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *